Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

You are not connected. Please login or register

 » Informacje » ... » Spis zaklęć

Spis zaklęć

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Spis zaklęć     Empty Spis zaklęć Czw Sie 18, 2011 6:52 pm

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Admin


  • Abdico Visus - czyni niewidzialnym .
  • Accio - sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.
  • Acusdolor - żądli.
  • Adunaros - łączy złamane kości (jednak działa jedynie przez jakiś czas, jak najszybciej jest wskazane użycie odpowiedniego eliksiru).
  • Aercaput – tworzy powietrzną bańkę wokół głowy .
  • Alohomora - otwiera różne rzeczy, głównie zamki.
  • Anapneo - przeczyszcza drogi oddechowe (ułatwia oddychanie).
  • Anxiety - wzbudza niepokój w wybranej osobie/zwierzęciu.
  • Aperacjum - ujawnia niewidzialny tusz.
  • Arisionidum - rozwesela.
  • Aqua Eructo - sprawia, że z różdżki tryska strumień wody.
  • Aquamenti - wytwarza strumień wody z różdżki.
  • Arania Exumei - zadaje ból pająkom.
  • Aresto Momentum - spowalnia czas na kilka sekund w danym miejscu.
  • Ascendio – pociąga różdżkę w wybranym kierunku.
  • Avifors - powoduje, że z różdżki wylatują nietoperze, które atakuję przeciwnika.
  • Avis - powoduje pojawienie się stada fruwających ptaków.
  • Bąblogłowy - tworzy bańkę powietrza wokół głowy.
  • Bloodblons- chroni poprzez więzy krwi.
  • Bolate Acendelai - wysoko podrzuca małe obiekty, jednak bez większych szkód.
  • Bombarda - całkowicie niszczy wszystkie rzeczy.
  • Bombarda Maxima - wzmocniona wersja "Bombarda".
  • Błyskatioom - we wskazaną przez różdżkę osobę uderza piorun.
  • Bracchium Emendo - powoduje znikanie kości.
  • Carpe Retractum - rzuca magiczny, świetlny sznur na dane obiekty.
  • Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
  • Chłoszczyść - czyści oraz porządkuje.
  • Colloportus - zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki.
  • Confundus - Confundo - zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.
  • Confringo - powoduje eksplozję danego obiektu.
  • Conjunctivitis - oślepia ofiarę.
  • Deletrius - usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem.
  • Densaugeo - wydłuża przednie zęby.
  • Deprimo - robi dużą dziurę na wylot.
  • Depulso - odpycha przedmioty.
  • Descendo - otwiera ukryte przejścia.
  • Diffindo - rozcina.
  • Diminuendo - zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę.
  • Drętwota - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności.
  • Duro - przemienia w kamień.
  • Ebulbio - z różdżki wystrzeliwują bańki, które atakują przeciwnika.
  • Enervate - uzdrawia.
  • Engorgio - powiększa małe obiekty.
  • Episkey - leczy rany.
  • Erecto - zaklęcie prostujące, stawiające.
  • Evanesco - powoduje znikanie małych przedmiotów.
  • Everte Stati - wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
  • Expecto Patronum - zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa.
  • Expeliarmus - rozbraja (odrzuca) przeciwnika lub jego różdżkę.
  • Expulso - powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym.
  • Ferraverto - przemienia zwierzę w pucharek.
  • Ferula - opatruje uszkodzenia ciała (bandażuje złamania).
  • Finite - kończy działanie niektórych zaklęć.
  • Finite Incantatem - uzdrawia poszkodowanego po działaniu zaklęcia "Tarantallegra".
  • Flagrate - oznacza różne obiekty ognistym, czerwonym krzyżem.
  • Flagrante - zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do wysokich temperatur.
  • Flippendo - popycha lub przesuwa małe obiekty.
  • Forcenti - wzmacnia zaklęcie Drętwota
  • Furnunculus - powoduje pojawienie się na twarzy białych krost i piekących bąbli.
  • Geminio - tworzy duplikat obiektu, na który zostało rzucone.
  • Glacius - zamraża.
  • Glisseo - wygładza nawet duże bardzo pokrzywione obiekty (np. powierzchnie schodów).
  • Herbivicus - powoduje szybki wzrost roślin.
  • Homenum Revelio - ujawnia ludzką obecność w docelowym obszarze.
  • Immovium - spowalnia ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie na obiekt będący w powietrzu, on nie spada).
  • Impedimenta - na pewien czas spowalnia ofiarę.
  • Impervius - nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
  • Incarcerous – związuje.
  • Incarcerous - powoduje pojawienie się pęt krępujących ofiarę.
  • Incarcorpus - lewituje (unosi dany przedmiot).
  • Incendio - podpala lub niszczy.
  • Innaminitus Conjurus - ożywia zdjęcia, plakaty.
  • Jęzlep - powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie.
  • Jinx - zadaje przeciętny atak ofierze.
  • Lacarnum Inflamarae - powoduje, że z różdżki wystrzeliwuje mały płomień.
  • Lapifors - zamienia w króliki.
  • Legilimens - umożliwia legilimencję, czyli "czytanie w myślach".
  • Levicorpus - sprawia, że niewidzialna siła unosi przeciwnika za kostkę u nogi trzymając go głową w dół.
  • Liberacorpus - jest zaklęciem przeciwdziałającym Levicorpus (uwalnia uniesioną ofiarę).
  • Locomotor - służy do przenoszenia różnych obiektów.
  • Lumos - powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
  • Lumos Solem - powoduje blask z różdżki , który trwa tylko kilka sekund .
  • Lumos Maxima - Oświetla całe pomieszczenie w którym znajduje się osoba rzucająca zaklęcie .
  • Magicus Extremos - powoduje wzmocnienie uroków, działa to przez kilkanaście sekund
  • Melofors - zamienia daną część ciała w dynię.
  • Meteourok recanto - zatrzymuje lub zwalcza wyczarowane zjawiska atmosferyczne.
  • Mimblewimble - powoduje dezorientację przeciwnika, używane podczas pojedynków.
  • Mobiliarbus - służy do poruszania przedmiotów.
  • Mobilicorpus - przemieszcza osoby (sprawia że lewitują).
  • Muffliato - sprawia, że osoba na którą zostało rzucone słyszy nieokreślone brzęczenie, przez co nie może podsłuchać rozmowy rzucającego (jedno z zaklęć wymyślonych przez Księcia Półkrwi).
  • Nox - odwołuje niektóre zaklęcia np. Lumos — gasi światło na końcu różdżki.
  • Obscuro - sprawia, że na oczach przeciwnika pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać i nie można jej zdjąć.
  • Obliviate - używane do usuwania wspomnień i modyfikacji pamięci.
  • Orbis - pęta przeciwnika świetlistymi promieniami.
  • Orchideus - powoduje, że z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów, który może ranić magiczne zwierzęta.
  • Oppungo - wyczarowuje małe ptaszki i zmusza je do ataku na inną osobę.
  • Partis Temporous - powoduje utworzenie magicznej drogi.
  • Perriculum - powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopa iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
  • Petrifikus Totalus - powoduje, że całe ciało przeciwnika sztywnieje
  • Peskipiksi Pesternomi - poskramia chochliki lub inne magiczne zwierzęta.
  • Portus - zamienia dany obiekt w świstoklik.
  • Priori Incantatem - wywołuje retrospekcję zaklęć danej różdżki, do rzucenia których posłużyła.
  • Protego - na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
  • Protego Horribilis - najsilniejsze zaklęcie ochronne.
  • Protego Totalum - sprawia, że dany obszar jest trudny do wykrycia.
  • Piertotum Locomotor - ożywia posągi, zbroje, rzeźby itp.
  • Quietus - osłabia siłę głosu.
  • Reducio - redukuje (zmniejsza) rozmiary obiektów.
  • Reducto - niszczy nawet duże obiekty mieląc je na proch.
  • Relashio - sprawia, że z różdżki wytryskuje strumień ognia.
  • Renervate - uzdrawia i regeneruje.
  • Reparo - naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
  • Repello Mugoletum - sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.
  • Rictusempra - promień uderza ze średnią siłą i zwykle odpycha przeciwnika.
  • Riddiculus - zamienia bogina w coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
  • Salvio Hexia - ochrania miejsce, w którym ktoś przebywa.
  • Sectumsempra - powoduje rozległe i głębokie rany na ciele, jest zaklęciem czarnomagicznym.
  • Serpensortia - wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.
  • Sezam Materio - usuwa blokady i zamknięcia.
  • Silencio - wycisza całkowicie.
  • Skurge - usuwa klejącą ektoplazmę (rodzaj śluzu).
  • Snufflifors - zamienia latające książki w myszy.
  • Sonorus - zwiększa siłę głosu.
  • Stupefy - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności.
  • Szatańska Pożoga - rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów.
  • Tarantallegra - wywołuje u przeciwnika niekontrolowane pląsy.
  • Tergeo - usuwa różne substancje np. kurz, krew.
  • Upiorogacek - straszy i wywołuje lęk.
  • Vermiculus - zamienia w robaki.
  • Vipera Ivanesca - sprawia, że z różdżki wystrzeliwuje mały snop ognia, który spala żmiję na popiół.
  • Volate Asenderay - wysoko podrzuca małe obiekty, jednak bez większych szkód.
  • Vulnera Sanantur - leczy głębokie, cięte rany zadane przez czarnomagiczne zaklęcie Sectumsempra.
  • Waddiwasi - odblokowuje zatkane otwory.
  • Wingardium Leviosa - unosi wskazany obiekt.
  • Wskaż mi - różdżka obraca się w kierunku północnym.
  • Zaklęcie Fideliusa - bardzo złożone zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do zdeponowania tajemnicy w duszy żywego człowieka. Informacja zostaje ukryta w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić, inaczej pozostaje niedostępna.
  • Zaklęcie Kameleona - kamufluje (upodabnia do otoczenia) przedmiot lub żywą istotę.
  • Zaklęcie Proteusza - powoduje zależne zmiany; przedmioty, na które zostanie rzucone są od siebie zależne, zmiany zachodzące w jednym powodują te same zmiany w pozostałych.
  • Zeiutmy – przeklina.


Zaklęcia zakazane:

  • Morsmorde - wyczarowuje na niebie Mroczny Znak.
  • Avada Kedavra - jest nieodwracalne w skutkach i odpowiednio rzucone uśmierca każdą żywą istotę.
  • Cruciatus- Crucio - sprawia ogromny ból.
  • Imperius - Imperio - służy do przejęcia kontroli nad inną istotą.
  • Mortaddin – zabija nawet wiele stworzeń naraz .

https://beauxbatons.ace.st

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

 » Informacje » ... » Spis zaklęć

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach