Na większość specjalnych ras oraz zdolności należy napisać podanie!
1. Wilkołaki (2/4)
2. Pół-wile (2/5)
3. Wampiry (1/2)
4. Animadzy (3/6)
5. Metamorfomadzy (3/5)
6. Wężouści (2/4)
7. Teleportacja (dla każdego powyżej 17 roku życia)
1. Wilkołak - istota magiczna występująca na całym świecie. Można się w niego zmienić wyłącznie na skutek ugryzienia przez jednego z nich lub urodzenia się wilkołakiem. Nie znaleziono jeszcze na to lekarstwa, ale ostatnie odkrycia w dziedzinie eliksirów zmniejszyły wydatne, gorsze symptomy przemiany. Raz w miesiącu, przy pełni księżyca, zazwyczaj normalny, o zdrowych zmysłach czarodziej zamienia się w krwiożerczą bestię. Jako jedne z nielicznych fantastycznych zwierząt, wilkołaki atakują wyłącznie ludzi, nie atakują jednak zwierząt.
Wygląd: wilkołaki mają wysoko rozwinięte kończyny, którymi powalają przeciwnika, krótką sierść i długi pysk wyposażony w ostre jak brzytwa zęby, którymi gryzą swoje ofiary. Rzadko zdarza się, żeby wilkołaki zabijały. Przez miesiąc wilkołak jest w ludzkiej postaci, nie różni się niczym od innych ludzi, lecz przy pełni zmienia się w podobne do wilka stworzenie stojące na dwóch tylnych kończynach nie przypominające niczym człowieka.
Podanie musi zawierać:
- opis tego, jak postać została wilkołakiem
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią wilkołaka
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
2. Pół-wila - dziecko człowieka oraz wili (kobieta, a właściwie widmo kobiety, która hipnotyzuje wielu mężczyzn). Posiadają delikatną urodę, zazwyczaj są bardzo piękne i potrafią mieszać w głowach płci przeciwnej. Po swych rodzicielkach posiadają wybuchowy temperament oraz inteligencję, lubią wodzić ludzi za nos. Podobno posiadają umiejętność hipnotyzowania swym wdziękiem.
Podanie musi zawierać:
- przedstawienie przodka, który jest wilą i jego relacji z postacią
- scenkę, w której postać wykorzystuje swe zdolności rasowe
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
3. Wampir - jest to osoba przemieniająca się w wampira. Podobnie jak wilkołak lubi mieszkać w swoich własnych krainach. Wampiry gryzą małe zwierzęta lub ludzi, którzy rzeczywiście sobie na to zasłużyli. Można zostać wampirem przez ukąszenie lub się nim urodzić. Lestaci czyli ci, których ukąszono w każdą noc wychodzą i kąsają mnóstwo ludzi. Lestaci są o wiele bardziej brutalni. Słabsi ukąszeni umierają, a mocni stają się wampirami. Przemiana może trwać latami. Główną zamianą w wyglądzie są kły. Mają też inne oczy. Ich wrodzone talenty to posługiwanie się mieczem i przemiany w zwierzęta. Najczęściej są to ptaki. Przeciętnie wampiry żyją 120 lat.
Podanie musi zawierać:
- opis tego, jak postać została wampirem
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią wampira
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
4. Animag - jest to człowiek, który może zmienić się w zwierzę gdy tylko chce. Stanie się animagiem wcale nie jest łatwe- potrzeba wielu lat ćwiczeń i praktyki, by uniknąć komplikacji podczas przemiany. Każdy animag (pod groźbą kary) miał obowiązek zarejestrowania się w Ministerstwie Magii, lecz nie każdy dopełniał tego obowiązku.
Podanie musi zawierać:
- okoliczności i czas nauki animagii
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią zwierzęcia
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
5. Metamorfomag - osoba, która w każdej chwili potrafi zmienić dowolnie swój wygląd. Nie można się tego nauczyć, trzeba się z tym urodzić. Przy silnych wstrząsach emocjonalnych może dojść do zaniku tej umiejętności, co sprawia, że całkowita, a nawet częściowa zmiana wyglądu nie jest możliwa.
Podanie musi zawierać:
- prezentację przodka, po którym zdolność została odziedziczona oraz jego relacje z postacią
- scenkę, w której postać zmienia wygląd
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
6. Wężousty - człowiek, który zna mowę węży. Osoby obdarzone tą umiejętnością często na początku porozumiewają się z gadami nieświadomie. Ludzie nie posiadający tego daru słyszą jedynie niezrozumiały syk.
Podanie musi zawierać:
- przedstawienie przodka, po którym została odziedziczona zdolność, jeśli jest to cecha wrodzona oraz relacje z postacią, jeśli jest to cecha wyuczona długość oraz sposób nauki
- scenkę, w której postać rozmawia z wężem
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
7. Teleportacja - przenoszenie się z jednego miejsca na drugie. Znany wśród czarodziejów sposób transportu. Polega na deportowaniu się z jednego miejsca i aportowaniu się w drugim.
Jeśli Twoja postać ma powyżej 17 lat wystarczy się tu wpisać, a zdolność zostanie przydzielona!
1. Wilkołaki (2/4)
2. Pół-wile (2/5)
3. Wampiry (1/2)
4. Animadzy (3/6)
5. Metamorfomadzy (3/5)
6. Wężouści (2/4)
7. Teleportacja (dla każdego powyżej 17 roku życia)
1. Wilkołak - istota magiczna występująca na całym świecie. Można się w niego zmienić wyłącznie na skutek ugryzienia przez jednego z nich lub urodzenia się wilkołakiem. Nie znaleziono jeszcze na to lekarstwa, ale ostatnie odkrycia w dziedzinie eliksirów zmniejszyły wydatne, gorsze symptomy przemiany. Raz w miesiącu, przy pełni księżyca, zazwyczaj normalny, o zdrowych zmysłach czarodziej zamienia się w krwiożerczą bestię. Jako jedne z nielicznych fantastycznych zwierząt, wilkołaki atakują wyłącznie ludzi, nie atakują jednak zwierząt.
Wygląd: wilkołaki mają wysoko rozwinięte kończyny, którymi powalają przeciwnika, krótką sierść i długi pysk wyposażony w ostre jak brzytwa zęby, którymi gryzą swoje ofiary. Rzadko zdarza się, żeby wilkołaki zabijały. Przez miesiąc wilkołak jest w ludzkiej postaci, nie różni się niczym od innych ludzi, lecz przy pełni zmienia się w podobne do wilka stworzenie stojące na dwóch tylnych kończynach nie przypominające niczym człowieka.
Podanie musi zawierać:
- opis tego, jak postać została wilkołakiem
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią wilkołaka
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
2. Pół-wila - dziecko człowieka oraz wili (kobieta, a właściwie widmo kobiety, która hipnotyzuje wielu mężczyzn). Posiadają delikatną urodę, zazwyczaj są bardzo piękne i potrafią mieszać w głowach płci przeciwnej. Po swych rodzicielkach posiadają wybuchowy temperament oraz inteligencję, lubią wodzić ludzi za nos. Podobno posiadają umiejętność hipnotyzowania swym wdziękiem.
Podanie musi zawierać:
- przedstawienie przodka, który jest wilą i jego relacji z postacią
- scenkę, w której postać wykorzystuje swe zdolności rasowe
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
3. Wampir - jest to osoba przemieniająca się w wampira. Podobnie jak wilkołak lubi mieszkać w swoich własnych krainach. Wampiry gryzą małe zwierzęta lub ludzi, którzy rzeczywiście sobie na to zasłużyli. Można zostać wampirem przez ukąszenie lub się nim urodzić. Lestaci czyli ci, których ukąszono w każdą noc wychodzą i kąsają mnóstwo ludzi. Lestaci są o wiele bardziej brutalni. Słabsi ukąszeni umierają, a mocni stają się wampirami. Przemiana może trwać latami. Główną zamianą w wyglądzie są kły. Mają też inne oczy. Ich wrodzone talenty to posługiwanie się mieczem i przemiany w zwierzęta. Najczęściej są to ptaki. Przeciętnie wampiry żyją 120 lat.
Podanie musi zawierać:
- opis tego, jak postać została wampirem
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią wampira
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
4. Animag - jest to człowiek, który może zmienić się w zwierzę gdy tylko chce. Stanie się animagiem wcale nie jest łatwe- potrzeba wielu lat ćwiczeń i praktyki, by uniknąć komplikacji podczas przemiany. Każdy animag (pod groźbą kary) miał obowiązek zarejestrowania się w Ministerstwie Magii, lecz nie każdy dopełniał tego obowiązku.
Podanie musi zawierać:
- okoliczności i czas nauki animagii
- scenkę, w której postać ulega przemianie oraz jest pod postacią zwierzęcia
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
5. Metamorfomag - osoba, która w każdej chwili potrafi zmienić dowolnie swój wygląd. Nie można się tego nauczyć, trzeba się z tym urodzić. Przy silnych wstrząsach emocjonalnych może dojść do zaniku tej umiejętności, co sprawia, że całkowita, a nawet częściowa zmiana wyglądu nie jest możliwa.
Podanie musi zawierać:
- prezentację przodka, po którym zdolność została odziedziczona oraz jego relacje z postacią
- scenkę, w której postać zmienia wygląd
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
6. Wężousty - człowiek, który zna mowę węży. Osoby obdarzone tą umiejętnością często na początku porozumiewają się z gadami nieświadomie. Ludzie nie posiadający tego daru słyszą jedynie niezrozumiały syk.
Podanie musi zawierać:
- przedstawienie przodka, po którym została odziedziczona zdolność, jeśli jest to cecha wrodzona oraz relacje z postacią, jeśli jest to cecha wyuczona długość oraz sposób nauki
- scenkę, w której postać rozmawia z wężem
- informację dlaczego akurat Twoja postać powinna dostać tą prestiżową rasę.
7. Teleportacja - przenoszenie się z jednego miejsca na drugie. Znany wśród czarodziejów sposób transportu. Polega na deportowaniu się z jednego miejsca i aportowaniu się w drugim.
Jeśli Twoja postać ma powyżej 17 lat wystarczy się tu wpisać, a zdolność zostanie przydzielona!